7/27/2013

θέλω...

Θελω να σ αγγιξω
για μια στερνη φορα
να νιωσω την ανασα σου
να βουλιαξω στην υπαρξη σου
να χαθω στην ειρωνια των ματιων σου

Θελω να σ ακουσω να λες τ ονομα μου
να μου ψυθιρισεις
να σ ακουσω να λες τ ονομα μου ωρες ατελειωτες
μονο αυτο
εστω αυτο

Θελω να παγιδεψω το μυαλο σου
να υπαρχω μονο εγω μεσα σου
εστω για μια στιγμη

Θελω να σε κανω να γελασεις
για μενα μονο
κι υστερα να σε κανω να κλαψεις
για μενα
μονο

Θελω να μ αγαπησεις
για οσα σου εδωσα
κι υστερα να με μισησεις φριχτα
που φευγω


Θελω να σκισω το δερμα σου
να αφησω πανω σου τα σημαδια μου
να με βλεπεις καθε μερα πανω στο σωμα σου
την ψυχη σου θελω να σημαδεψω

Θελω να μισησεις την παρουσια μου
οσο δεν μισησες την απουσια μου

Θελω να υποφερεις
να σε βασανισω θελω
να σου  γινει η τυραννια μου συνηθεια
κι η συνηθεια αναγκη

Θελω να πεθαινεις καθε σου ωρα
καθε λεπτο
μονο για μενα
θελω

να πεθαινεις 
για μενα


το θελω.




2 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Πολύ ερωτικό....

Ηλέκτρα είπε...

ναι, ο ερωτας και το μισος τεμνονται συχνα..